Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury – Ing. Zhanna Pogorelova
Ing. Zhanna Pogorelova
Bakalářská práce
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Project of marketing communikations of a model as a product of model agency
Anotace:
Centrem pozornosti této bakalářské práce je modelka jako produkt modelingové agentury. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část, které na sebe plynule navazují. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako například personální marketing, marketingový mix, modeling či modelingová agentura. Teorie zahrnuje také podrobný popis metodologie výzkumného šetření. V praktické části je …víceAbstract:
The focus of this thesis is a model as a product of a modeling agency. The Bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical parts, which follow each other seamlessly. The theoretical part specifies basic terms, such as personal marketing, marketing mix, modeling or modeling agencies. In detail, there is described the methodology of research investigation. In the practical part there is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/da5y2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Marketingová komunikace Českého svazu biatlonu
Anna Rychetská -
Marketingová komunikace personálních agentur k firemní klientele
Monika Věrná -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Dagmar Slováková -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická