Ing. Zhanna Pogorelova

Bakalářská práce

Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury

Project of marketing communikations of a model as a product of model agency
Anotace:
Centrem pozornosti této bakalářské práce je modelka jako produkt modelingové agentury. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část, které na sebe plynule navazují. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jako například personální marketing, marketingový mix, modeling či modelingová agentura. Teorie zahrnuje také podrobný popis metodologie výzkumného šetření. V praktické části je …více
Abstract:
The focus of this thesis is a model as a product of a modeling agency. The Bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical parts, which follow each other seamlessly. The theoretical part specifies basic terms, such as personal marketing, marketing mix, modeling or modeling agencies. In detail, there is described the methodology of research investigation. In the practical part there is described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní