Mgr. Gabriela Farková

Master's thesis

Vztah mezi motivací žáků k učení a vybranými aspekty rodinného prostředí

The relationship between learners' motivation for learning and selected aspects of family environment
Anotácia:
Studie se zabývá vztahem mezi motivací k učení starších žáků a jejich rodinným prostředím – jeho subjektivní percepcí a stupněm vzdělání rodičů jako objektivní charakteristikou rodiny. Výzkum byl realizován na vzorku 132 žáků základní školy ve věku 12 – 15 let. Motivaci k učení jsme zjišťovali pomocí námi upraveného dotazníku I. Pavelkové (2002). K posouzení rodinného prostředí jsme použili Škálu rodinného …viac
Abstract:
The thesis is concerned with the relationship between pubescents' motivation for learning and their family environment – its subjective perception and the degree of parents' education as an objective characteristics of family. The research was carried out on a sample of 132 basic school pupils from the age of 12 to 15. Motivation for learning was surveyed with the help of a modified form of Pavelková …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2008
  • Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta