Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ – Dorota PETRÁŠOVÁ
Dorota PETRÁŠOVÁ
Diplomová práce
Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ
Active learning in the educational process for pupils with specific learning disabilities in primary school
Anotace:
Diplomové práce se zabývá tématem činnostního učení u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Teoretická část objasňuje podstatu činnostního učení a problematiku specifických poruch učení. Hlavním cílem praktické části je ukázat činnostní učení jako možnou metodu výuky u žáků se specifickými poruchami učení. Obsahem práce jsou i ukázky činnostního učení v předmětech Český jazyk a Matematika …víceAbstract:
This master thesis deals with the theme of learning activities for pupils with specific learning disabilities in primary school. The teoretical part explains the nature of learning activities and developmental learning disorders. The main aim of this master thesis is to show the action learning as a possible method of teaching pupils specific learning disabilities. This work contains an examples of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Gabriela Smečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁŠOVÁ, Dorota. \textit{Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/5islyi/.
Jak správně citovat práci
PETRÁŠOVÁ, Dorota. Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Edukace rodičů a domácí cvičení jako významná součást úspěšné pleopticko-ortoptické léčby dětí
Tereza Nová -
Edukace pacienta před operačním výkonem
Beáta Strnádková -
Edukace u pacienta s feochromocytonem na interní ošetřovací jednotce
Petra Zacheus -
Edukace pacienta ve stomatologické péči
Martina Marková
Název
Vložil
Vloženo
Práva