Posouzení možností penetrace produktů firmy WEICON-ŠAFAŘÍK, s. r. o., Teplice do dalších obchodních sítí – Ondřej JANDA
Ondřej JANDA
Bakalářská práce
Posouzení možností penetrace produktů firmy WEICON-ŠAFAŘÍK, s. r. o., Teplice do dalších obchodních sítí
Assessment of the product penetration possibilities of WEICON-ŠAFAŘÍK, Ltd., Teplice into new business networks
Anotace:
Firma Weicon-Šafařík, s. r. o., Teplice distribuuje své produkty převážně do výrobních firem. Bakalářská práce se zaměřuje na posuzování možností penetrace produktů Weicon do dalších obchodních sítí. Doporučení a návrhy jsou poskytnuty k vylepšení výchozího postavení firmy na trhu. Teoretická část popisuje pojmy související s obchodními sítěmi, distribucí, cenou a nákupním chováním zákazníků a firem …víceAbstract:
Company Weicon-Šafařík, s. r. o., Teplice mostly distributes their product to manufacturing company. The bachelor?s thesis is focused on assessing possibilites of products penetration into the new business networks. Recommendations and suggestions are then provided as to how to improve the starting position of the company within the market. The theoretical section describes all the terms related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDA, Ondřej. \textit{Posouzení možností penetrace produktů firmy WEICON-ŠAFAŘÍK, s. r. o., Teplice do dalších obchodních sítí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5iv34k/.
Jak správně citovat práci
JANDA, Ondřej. Posouzení možností penetrace produktů firmy WEICON-ŠAFAŘÍK, s. r. o., Teplice do dalších obchodních sítí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková