Komunikační plán společnosti Hanácká realitní kancelář, spol. s. r. o. – Šárka NAVAROVÁ
Šárka NAVAROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán společnosti Hanácká realitní kancelář, spol. s. r. o.
Communication plan of Hanácká realitní kancelář, spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analyzováním současného komunikačního mixu firmy a návrhem moţných efektivních změn komunikace společnosti Hanácká realitní kancelář spol. s. r. o. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se daného tématu a druhá část je zaměřená na aplikaci teorie do praxe. To znamená, které formy komunikačních prostředků …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analyzing the current mix of the business communication and the proposal for possible effective changes in communication of the company called Hanácká realitní kancelář spol. s r. o. This bachelor thesis is divided into two main parts. The first part presents the theoretical knowledge of the topic and the second part is focusing on the application of the theory to practise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17911
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAVAROVÁ, Šárka. Komunikační plán společnosti Hanácká realitní kancelář, spol. s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová