Kateřina Fuchsová, DiS.

Bachelor's thesis

Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion)

Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat efektivnost akce na vybrané zboží v zákaznických novinách Kaufland pomocí vyhodnocení odprodeje zboží během akce a před akcí. Na základě dotazníkového šetření dojde ke zjištění, jestli zákazníci považují propagaci společnosti Kaufland v.o.s. za dostačující.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2013

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.