Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion) – Kateřina Fuchsová, DiS.
Kateřina Fuchsová, DiS.
Bachelor's thesis
Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion)
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat efektivnost akce na vybrané zboží v zákaznických novinách Kaufland pomocí vyhodnocení odprodeje zboží během akce a před akcí. Na základě dotazníkového šetření dojde ke zjištění, jestli zákazníci považují propagaci společnosti Kaufland v.o.s. za dostačující.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUCHSOVÁ, Kateřina. \textit{Zpracování marketingového mixu společnosti Kaufland v.o.s. (se zaměřením na promotion)}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5j47zr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.