SWOT analýza podnikatelského subjektu – Bc. Eva Pospíšilová
Bc. Eva Pospíšilová
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Anotace:
Bakalářská práce se týká SWOT analýzy české firmy Vidia spol. s r. o.. Firma se zabývá vývojem, výrobou a prodejem diagnostických souprav pro humánní medicínu. Cílem této práce je definovat silné a slabé stránky firmy, poukázat na příležitosti a hrozby na trhu. Zároveň úkolem této práce je souhrn doporučení a připomínek, které jsou nezbytné pro úspěšné uplatnění firmy v konkurenčním prostředí dnešní …víceAbstract:
This Bachelor's thesis presents a SWOT analysis of Czech company Vidia spol. s r. o. The company is involved in the development, production and sale of diagnostic kits for human medicine. The aim of this thesis is to define the strengths and weaknesses of the company, and to highlight the opportunities and threats in the market. This work also presents a determination of the strategy and summary of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xibjb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence ve strojírenském odvětví
Patrik Čada -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková -
Analýza konkurence
Veronika Čichovská -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová