Adéla Petrboková

Bakalářská práce

Tradiční lidová kultura a její využití v televizní reklamě

National customs and its usage in TV commercials
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit s problematikou nevhodného využívání prvků tradiční lidové kultury v televizních reklamách, které je mnohdy v rozporu s národními a mezinárodními koncepčními materiály na ochranu tradiční lidové kultury. Vedlejším cílem práce je analyzovat nejčastěji využívané druhy tradiční lidové kultury ve vybraných ukázkách televizních reklam. Teoretická část práce je …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to present the topic of unsuitable usage of national customs elements in TV commercials that is quite often in direct contradiction with national and international guidelines for the preservation of the traditional national customs. The secondary objective is to analyse the most frequently used type of national customs in specific samples of TV commercials. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Zuzana Malcová
  • Oponent: Věra Skopová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80303