Michaela Tvrdíková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o.

Marketing communication proposal for sustainable company NILA Living s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se udržitelnosti, udržitelné módy a vnímání této problematiky různými spotřebitelskými generacemi. Jejím cílem je tvorba návrhu marketingové komunikace pro udržitelnou společnost NILA Living s.r.o. na základě dat získaných dotazníkovým šetřením a poznáním postojů generací vůči udržitelnosti.
Abstract:
This bachelor thesis deals with issues related to sustainability, sustainable fashion and the perception of this issue by different consumer generations. Its aim is to create a marketing communication proposal for the sustainable company NILA Living s.r.o. based on the data obtained through a questionnaire survey and the knowledge of the generations' attitudes towards sustainability.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON