Barbora Horynová

Bachelor's thesis

Marketingový plán taneční skupiny T-BASS

Marketing plan of the T-bass dance group
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vytvoření marketingového plánu taneční skupiny T-bass, která se zaměřuje na výuku street dance. Teoretická část bakalářské práce se zabývá tanečními styly street dance, jež jsou obsahem výuky a lekcí dané taneční skupiny a též vysvětlení relevantních pojmů z teorie marketingu a marketingového plánování. V praktické části jsou uvedené metody marketingového plánování využity …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on creating a marketing plan for the T-bass dance group, which focuses on teaching street dance. The theoretical part of the bachelor thesis describes the dance styles of street dance, which are the content of the dance group's lessons and the relevant concepts and methods of marketing and marketing planning. In the practical part, the mentioned methods of marketing planning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Marie Vítová Dušková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90156

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Arts Management