Postavení Fair Trade v České republice – Barbora Řeháková
Barbora Řeháková
Bakalářská práce
Postavení Fair Trade v České republice
Position of Fair Trade in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje aktuálnímu tématu Fair Trade, se zaměřením na Českou republiku. Popisuje průběh vývoje Fair Trade ve světě i v ČR a vysvětluje základní pravidla, pojmy a charakteristiky trhu. Seznamuje s organizacemi, které se touto problematikou zabývají v České republice i na mezinárodní úrovni. Za pomoci dotazníkového šetření a vlastního pozorování bylo zjištěno, jaké jsou preference …víceAbstract:
The Bachelor Thesis is dedicated to the current topic of Fair Trade, focusing on the Czech Republic. It describes progress in the development of Fair Trade in the world and in the CR and explains the basic rules, concepts and characteristics of the market. Also informs about the organizations dealing with this issue in the Czech republic and internationally. Through questionanaire and direct observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Národní ochranná známka a ochranná známka EU
Veronika Tomicová -
Porušování práv z ochranných známek v České republice a Evropské unii
Viktor Komárek -
Fair Trade in the Czech Republic: Comparative Analysis of Fair Trade in the Czech Republic and Germany
Marie ŽÁČKOVÁ -
The Effects of Ageing on Working Age Populations That Developed and Developing Countries Fac Study Case of Czech Republic and the United Mexican States
Hector Santiago Aldama Gonzalez -
Economy of the most indebted and richest municipalities in the Czech Republic
Lukáš Šubrt -
The Adoption of UN Human Rights Treaties in Bhutan
Puttiporn Chotiban -
Analýza image vybrané organizace veřejného sektoru
Martin Šula -
Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele
Eliška RAPAČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva