Marketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery shopping – Sarah AL HAMESHA
Sarah AL HAMESHA
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery shopping
Mystery Shopping used for marketing research in banking
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum, konkrétně metodu Mystery shopping. Tato metoda se používá pro hodnocení kvality poskytování služeb zákazníkům v mnoha odvětvích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je popsána problematika týkající se marketingu, marketingového výzkumu a bankovnictví. Praktická část vychází z teoretického vymezení, obsahuje představení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing research, specifically on the method of Mystery shopping method. This method is used to evaluate the quality of services provided in various sectors and industries. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part specifies the aspects related to marketing, marketing research, and banking. The practical part builds on the theoretical definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Chlopčík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AL HAMESHA, Sarah. Marketingový výzkum v bankovnictví pomocí metody Mystery shopping. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář