Veronika Hanzálková

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism

Abstract:
Vyhodnocení používaných online reklamních formátů příspěvkové organizace Vysočina Tourism pomocí analýzy statistických dat o uživatelích z Google Analytics, Skliku a Facebooku. Vytvoření návrhů na zvýšení efektivity v současné době používaných online reklamních formátů, navržení nových a dosud nevyužívaných médií a jejich formátů vhodných pro naplnění marketingových cílů organizace.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2019

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.