Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism – Veronika Hanzálková
Veronika Hanzálková
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Abstract:
Vyhodnocení používaných online reklamních formátů příspěvkové organizace Vysočina Tourism pomocí analýzy statistických dat o uživatelích z Google Analytics, Skliku a Facebooku. Vytvoření návrhů na zvýšení efektivity v současné době používaných online reklamních formátů, navržení nových a dosud nevyužívaných médií a jejich formátů vhodných pro naplnění marketingových cílů organizace.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.