Bc. Andrea Proschekova

Master's thesis

Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky

Effect of Corporate Image for Employees and Customers
Anotácia:
V diplomové práci „Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky“ jsou popsány základní otázky podnikové kultury a image v konkrétních společnostech. Dále je charakterizována etika v rámci podnikání, její jednotlivé nástroje a celkové řízení. Následuje vymezení etického kodexu, jeho tvorba, struktura a vliv na podnik. V praktické části je provedena analýza nově zformované Corporate Identity konkrétní …viac
Abstract:
The diploma work Impact of Corporate Image on Employees and Customers describes the basic issues of Corporate Culture and Image in specific companies. Further, it characterizes business ethics, its individual tools and overall management. Following is the definition of an ethical code, its creation, structure and impact on a company. The practical part analyses newly created corporate identity of a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication