Dita Strašáková

Master's thesis

Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva

Implements of political marketing and analyse of their usage in election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country
Abstract:
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.
Abstract:
This dissertation discuss about political marketing. Analyzes election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country especially use of carriers of communations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2009
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Simona Vlčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8926