Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva – Dita Strašáková
Dita Strašáková
Diplomová práce
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Implements of political marketing and analyse of their usage in election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country
Anotace:
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.Abstract:
This dissertation discuss about political marketing. Analyzes election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country especially use of carriers of communations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Simona Vlčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRAŠÁKOVÁ, Dita. \textit{Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/5jzh6u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8926
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Brandová komunikace ve virtuální realitě
Michael Nováček