Dita Strašáková

Diplomová práce

Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva

Implements of political marketing and analyse of their usage in election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country
Anotace:
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.
Abstract:
This dissertation discuss about political marketing. Analyzes election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country especially use of carriers of communations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Simona Vlčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8926

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management