Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel – Eliška Červená
Eliška Červená
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Marketing strategy preposal for fruit beer brewery Rebel
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie pivovaru Rebel v Havlíčkově Brodě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie a marketingového mixu společnosti. První částí je literární rešerše, která obsahuje veškeré teoretické poznatky ke zkoumanému problému. Druhou částí práce je návrhová část. V návrhové části je nejprve představen Měšťanský pi-vovar Havlíčkův …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing strategy brewery Rebel in Havlíčkův Brod. The aim of this work is a proposal to improve marketing strategy and marketing mix. The first part is literature review, which contains all the theoretical knowledge of the researched problem. The second part is the design part. In the design part is first introduced brewery Měšťanský …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENÁ, Eliška. \textit{Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5k0ajr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights