Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel – Eliška Červená
Eliška Červená
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro ovocná piva pivovaru Rebel
Marketing strategy preposal for fruit beer brewery Rebel
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie pivovaru Rebel v Havlíčkově Brodě. Cílem práce je návrh na zlepšení marketingové strategie a marketingového mixu společnosti. První částí je literární rešerše, která obsahuje veškeré teoretické poznatky ke zkoumanému problému. Druhou částí práce je návrhová část. V návrhové části je nejprve představen Měšťanský pi-vovar Havlíčkův …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing strategy brewery Rebel in Havlíčkův Brod. The aim of this work is a proposal to improve marketing strategy and marketing mix. The first part is literature review, which contains all the theoretical knowledge of the researched problem. The second part is the design part. In the design part is first introduced brewery Měšťanský …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Název
Vložil
Vloženo
Práva