Sára Barošová

Bakalářská práce

Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky

Event Marketing as a Brand Building Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced. The practical part is devoted to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Barošová, Sára. Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace