Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky – Sára Barošová
Sára Barošová
Bachelor's thesis
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Event Marketing as a Brand Building Tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, které jsou potřebné pro porozumění praktické části práce. V této části jsou popsány základní pojmy související se značkou jako brandem, také je představená problematika brandingu a event marketingu. Praktická část je věnována analýze …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing as a tool for branding a brand. The theoretical part is focused on defining the basic concepts that are necessary for understanding the practical part of the thesis. In this part the basic concepts related to brand as a brand are described, also the issue of branding and event marketing is introduced. The practical part is devoted to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Kazík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAROŠOVÁ, Sára. \textit{Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5k53y6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Barošová, Sára. Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Image a identita značky - vybrané problémy
Jana Petráčková -
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Branding firmy Preciosa Lighting
Karel Samek -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.
Daniel HORN