Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole – Markéta KULOVANÁ
Markéta KULOVANÁ
Master's thesis
Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole
Temperament of the pupil in context of his success in school
Abstract:
Cílem této práce je zjistit, zda existuje vazba temperamentu žáka na jeho školní úspěšnost. Zabývá se také zjišťováním vazeb temperamentu a IQ žáků a IQ žáků a školní úspěšnosti. Práce ve své výzkumné části řeší také srovnání skóre IQ a průměru prospěchu dívek a chlapců.Abstract:
The aim of this thesis is to determine the connection between the students' temperament and thier school success. It also deals with identifying linkages between the temperament and the students' IQ as well as the students' IQ and their school success. In its research section, the thesis also addresses the comparison of IQ scores and average school success of girls and boys.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULOVANÁ, Markéta. Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Testy inteligence WISC III a PDW - subtesty Počty a Podobnosti ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku
Sylvie Pořická -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Kateřina Kozinová -
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ
Martina Grycová -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Copingové strategie, vybrané osobnostní charakteristiky a akademická úspěšnost studentů inklinujících k trémě
Tereza Žaloudková