Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole – Markéta KULOVANÁ
Markéta KULOVANÁ
Diplomová práce
Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole
Temperament of the pupil in context of his success in school
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, zda existuje vazba temperamentu žáka na jeho školní úspěšnost. Zabývá se také zjišťováním vazeb temperamentu a IQ žáků a IQ žáků a školní úspěšnosti. Práce ve své výzkumné části řeší také srovnání skóre IQ a průměru prospěchu dívek a chlapců.Abstract:
The aim of this thesis is to determine the connection between the students' temperament and thier school success. It also deals with identifying linkages between the temperament and the students' IQ as well as the students' IQ and their school success. In its research section, the thesis also addresses the comparison of IQ scores and average school success of girls and boys.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULOVANÁ, Markéta. Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová -
Testy inteligence WISC III a PDW - subtesty Počty a Podobnosti ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku
Sylvie Pořická -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku bez poruch učení
Kateřina Kozinová -
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ
Martina Grycová -
Copingové strategie, vybrané osobnostní charakteristiky a akademická úspěšnost studentů inklinujících k trémě
Tereza Žaloudková