Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností – Martina LACINOVÁ
Martina LACINOVÁ
Bachelor's thesis
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Risk of developing specific learning disabilities of pupils with impaired communication ability.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rizika vzniku specifických poruch učení u dětí a narušenou komunikační schopností. Teoretická část se zaměřuje na vymezení předškolního věku a školní zralosti, podrobněji je následně popsán vývoj řeči u dětí. Dále je zde vymezena narušená komunikační schopnost, riziko vzniku specifických poruch učení a jejich vzájemná souvislost vzniku. Cílem praktické části …viacAbstract:
This bachelor´s thesis deals with risks of developing specific learning disabilities of pupils with impaired communication ability. The theoretical part focuses on specification of preschool age and school readiness, the development pupils´ speech. There are also specifics of impaired communication ability, the risks of developing specific learning disabilities and their connection with each other …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LACINOVÁ, Martina. \textit{Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5k6cs8/.
Jak správně citovat práci
LACINOVÁ, Martina. Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá