Výuka anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů – Zuzana ŠLAMPOVÁ
Zuzana ŠLAMPOVÁ
Master's thesis
Výuka anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů
Teaching English grammar at lower secondary level with the use of literary texts
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vyučováním anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů. Hlavním cílem práce je ověřit, zda je tento alternativní přístup efektivnější než vyučování stejného jazykového materiálu s využitím učebnice a tradičních metod. Teoretická část diplomové práce se zabývá metodami ve vyučování gramatiky, způsoby využití literatury ve vyučování cizího …viacAbstract:
The diploma thesis deals with teaching English grammar to lower secondary students with the use of literary texts. The main aim of the work is to prove, whether this alternative approach to teaching is more effective than teaching the same language material through the textbook and traditional methods. The theoretical part of the thesis deals with methods of grammar teaching, ways of using literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2009
- Vedúci: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLAMPOVÁ, Zuzana. \textit{Výuka anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/5k6q2g/.
Jak správně citovat práci
ŠLAMPOVÁ, Zuzana. Výuka anglické gramatiky na druhém stupni základní školy s využitím literárních textů. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. pro 2.st. ZŠ AJ-DE
Práce na příbuzné téma
-
Motivace jako klíčový faktor v alternativním vzdělávání: Pohled učitelů na úspěšné přístupy ve výuce ve vybraných alternativních školách
Lukáš FUKA -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková -
Korpusový přístup ve výuce češtiny jako cizího jazyka: diakritika
Běla Šebestová -
"Revoluce, jednota, národ a socialismus!" Klíčové pojmy ve stranickém tisku z let 1945-1948 a jejich využití ve výuce
Jan Možný -
Inovativní přístupy ve výuce vybraných chemických témat na ZŠ
Lucie Kopecká -
Motivační přístupy ve výuce hry na kytaru
Lenka Jandová -
Nové přístupy ve výuce tance v MŠ a základních školách 1.stupně
Lucie Kasalová