Optimalizace výběrového řízení dodavatele ve firmě ŠKODA AUTO a.s – Bogdan Pereturin
Bogdan Pereturin
Bachelor's thesis
Optimalizace výběrového řízení dodavatele ve firmě ŠKODA AUTO a.s
Optimalization of supplier selection at the ŠKODA AUTO a.s
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na proces výběru dodavatele ve společnosti ŠKODA AUTO a. s. a na jeho optimalizaci.V teoretické části práce jsou popsané funkce a cíle nákupního útvaru a také činnosti, které tento útvar plní.Praktická část představuje popis organizační struktury ŠA a postavení oddělení Nákupu uvnitř podniku. Hlavní částí práce je popis současného procesu výběru dodavatelů na nové díly …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the process of choosing a supplier in ŠKODA AUTO a. S. And its optimization.The theoretical part of the thesis describes the functions and objectives of the purchasing department as well as the activities performed by this department.The practical part is describes organizational structure of ŠA and the position of the Purchasing Department within the company. The main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Martin Folta, Ph.D.
- Reader: Jana Zahrádková, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Nákupní proces v nemocnici XY a. s.
Jiří Kokavec -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Nákupní proces v podniku - optimalizace řízení nákupu
Jan ONDRÁČEK -
Nákupní proces všeobecného nákupu ve společnosti ŠKODA AUTO při výrazném nárůstu cen
Jan Dvořák -
Nákupní proces produktu automatizovaný externí defibrilátor (AED) ve firmě Medsol s.r.o.
Daniela KLAPÁLKOVÁ -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Lucie Abrahámová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights