Tomáš Tieze

Bachelor's thesis

Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu

Integration of technology and artificial intelligence elements in marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit potenciální přínosy a výzvy integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu. Vedlejším cílem je posouzení významu umělé inteligence pro marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá základními principy digitálního marketingu a významem umělé inteligence. Metodická část je věnována shrnutí teoretických poznatků …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to present, analyse and then evaluate the potential benefits and challenges of integrating technologies and elements of artificial intelligence in marketing. A secondary objective is to assess the relevance of artificial intelligence for marketing strategies. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of digital marketing and the importance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní