Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu – Tomáš Tieze
Tomáš Tieze
Bachelor's thesis
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Integration of technology and artificial intelligence elements in marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit potenciální přínosy a výzvy integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu. Vedlejším cílem je posouzení významu umělé inteligence pro marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá základními principy digitálního marketingu a významem umělé inteligence. Metodická část je věnována shrnutí teoretických poznatků …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to present, analyse and then evaluate the potential benefits and challenges of integrating technologies and elements of artificial intelligence in marketing. A secondary objective is to assess the relevance of artificial intelligence for marketing strategies. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of digital marketing and the importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w1yje/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Leveraging Artificial Intelligence (Ai) for the Enhancement of Business Processes Performance
Jakub Kánovics -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Artificial Intelligence (AI) Integration in HRM function of selected companies/Organizations in the Czech Republic.
Kinjal Jeeva Sengunthar -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Sociální dopady vývoje umělé inteligence
Natálie Hranická -
Inovace v digitálním marketingu firmy Testuj.to
Bára Vernerová -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Návrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketingu.
Kateřina Koutná