Marketing nekomerčního projektu: Ladronkafest – Magdalena Niklová
Magdalena Niklová
Bakalářská práce
Marketing nekomerčního projektu: Ladronkafest
Marketing of a Nonprofit Project – Ladronkafest
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Marketing nekomerční ho projektu Ladronkafest. Práce se soustředí na charakteristiku nekomerční sféry, rozdíly mezi komerčními a nekomerčními trhy, subjekty na nich operující a základní pojmy, problémy a překážky, se kterými se na poli nekomerční sféry marketéři setkávají. Cílem je prozkoumat marketingová východiska pro praktické využití nástrojů marketingové a komerční …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the Marketing of a Nonprofit Project -- Ladronkafest. It focuses on the main characteristics of the nonprofit market, the differences between commercial and noncommercial markets, the entities operating in nonprofit business, main issues, problems and obstacles the marketing managers need to face. The main goal is to research marketing theories to learn and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Marek Vocel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing strategy for a non-governmental organization
Jiří Mouka -
Podnikatelský plán založení kulturně vzdělávací organizace
Michaela Podivinská -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný