Magdalena Niklová

Bakalářská práce

Marketing nekomerčního projektu: Ladronkafest

Marketing of a Nonprofit Project – Ladronkafest
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Marketing nekomerční ho projektu Ladronkafest. Práce se soustředí na charakteristiku nekomerční sféry, rozdíly mezi komerčními a nekomerčními trhy, subjekty na nich operující a základní pojmy, problémy a překážky, se kterými se na poli nekomerční sféry marketéři setkávají. Cílem je prozkoumat marketingová východiska pro praktické využití nástrojů marketingové a komerční …více
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the Marketing of a Nonprofit Project -- Ladronkafest. It focuses on the main characteristics of the nonprofit market, the differences between commercial and noncommercial markets, the entities operating in nonprofit business, main issues, problems and obstacles the marketing managers need to face. The main goal is to research marketing theories to learn and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2012
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Marek Vocel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30233

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod