Bc. Andrea Chroustovská, DiS.

Master's thesis

Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu

The importance of focus groups in the market research
Anotácia:
Diplomová práce je věnována problematice významu skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Práce pojednává o jednotlivých krocích marketingového výzkumu, o kvalitativním a kvantitativním výzkumu trhu. Tato práce obsahuje jak teoretické informace týkající se kvalitativního výzkumu tak jeho metod. Z jednotlivých kvalitativních metod je věnován největší prostor skupinovým diskusím jako nejznámějšímu reprezentantu …viac
Abstract:
The thesis is paid to the importance of group interviews in market research. The work deals with the individual steps of marketing research, the qualitative and quantitative market research. This thesis includes both theoretical information on qualitative research and its methods. The qualitative methods of the greatest space is devoted to group discussions as the most famous representatives of that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedúci: Dr. Ján Mišovič, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní