Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování – Bc. Jakub Frýbl
Bc. Jakub Frýbl
Master's thesis
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Motives for using online user- reviews of products and services and their influence on buyer decision- process
Abstract:
Předmětem diplomové práce Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb (user-review) a jeho vliv na nákupní rozhodování je zjištění motivů uživatelů aplikace Airbnb psát hodnotící komentáře ubytování a význam těchto komentářů na výběr ubytování přes tuto službu. První část práce je zaměřená na teoretická východiska týkající se obchodování na internetu, online hodnocení výrobků a služeb a důvody lidí …moreAbstract:
The subject of the thesis Motives for using online user-reviews of products and services and their influence on buyer decision-proces is the finding of Airbnb users' motives to write reviews of the accommodation and the importance of these comments for the choice of accommodation through this service. First part of the thesis focuses on the theoretical background of e-commerce, on-line evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oq7uz/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Ing. Anida Krajina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÝBL, Jakub. \textit{Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/5kwd15/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Obchodování s lidmi v kontextu vztahů mezi Thajskem a Laosem
Tereza Zavadilová -
Obchod s lidmi v Bosně a Hercegovině mezi lety 2003 až 2013
Magdaléna Chorvátová -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování
Ewa Hlaváčová -
The Lexicon of Azeroth: A study of word-formation processes
Karolína Bínová -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz