Význam strategické analýzy pro tvorbu strategie podniku Butique Fashion Church – Bc. Miroslav Rautenkranc
Bc. Miroslav Rautenkranc
Diplomová práce
Význam strategické analýzy pro tvorbu strategie podniku Butique Fashion Church
The importance of the strategic analysis for a creation of business strategy for Butique Fashion Church
Anotace:
Diplomová práce se zabývat významem strategické analýzy pro tvorbu strategie podniku – Fashion Church. Cílem práce je, jak už bylo zmíněno v názvu strategická analýza a na základě výsledků výzkumu vyhodnotit současné zdravý a postavení firmy Fashion Church na trhu a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení stability podniku a postavení firmy na českém trhu. Na základě porovnání a syntézy v teorii popsaných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the importance of strategic analysis for the creation of a business strategy - Fashion Church. The aim of the thesis is, as mentioned in the title Strategic Analysis and based on the results of the research, to assess the current health and position of Fashion Church on the market and to propose measures aimed at improving the stability of the company and the position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fqk9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Pleskotová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a strategický management v podniku
Markéta Janoušková -
Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů podniku a jejich význam pro konkurenceschopnost podniku
Lenka Randová Tajovská -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost a strategické řízení podniku
Viliam Záthurecký