Prosociální chování v příbězích dětské literatury – Dominika KADLECOVÁ
Dominika KADLECOVÁ
Bakalářská práce
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Prosocial behavior in the stories of children's literature
Anotace:
Závěrečná bakalářská práce se zabývá rozvojem prosociálního chování u dítěte v předškolním období, pomocí příběhů a pohádek obsahujících prosociální prvky. Je tvořena dvěma částmi. Teoretická část se zabývá socializací jedince jako takového a následným socializačním procesem u dítěte v mateřské škole, který je dále podstatný pro rozvoj prosociálnosti a celkový emoční vývoj jedince. V poslední řadě …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of prosocial behaviour in a child in a preschool age by using stories and fairy tales containing prosocial elements. It consists of two parts. The theoretical part focus on socialization of the individual and subsequent socialization process of a child in the nursery school, which is further essential for the development of prosociality and the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Svobodová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Dominika. Prosociální chování v příbězích dětské literatury. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Program pro pionýrský oddíl Objevitelé zaměřený na rozvoj prosociálního chování u dětí
Veronika Wagnerová -
Možnosti rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Jitka Nouzáková -
Prosociální chování dětí staršího školního věku a jeho příčiny
Nina HLAVÁČKOVÁ -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Emoční vývoj člověka a atypickým autismem
Karolína Suchomelová -
Vývoj emocí a emoční projevy dětí v mateřské škole
Jana ŠPAČKOVÁ -
Citová deprivace v předkošlním věku a její vliv na sociální vývoj dítěte
Tereza Viková -
Podmínky pro zdravý emocionální vývoj dětí v kojeneckých ústavech
Mersiha Sukeník
Název
Vložil
Vloženo
Práva