Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě – Mgr. Žaneta VAJDÍKOVÁ
Mgr. Žaneta VAJDÍKOVÁ
Bakalářská práce
Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě
Didactical interpretation of prose by František Křelina Každý své břímě
Anotace:
Závěrečná práce přináší vlastní interpretaci Křelinovy prózy Každý své břímě a návrh na didaktickou interpretaci vybraných pasáží. V teoretické části je pozornost věnována komunikačně pojaté literární výchově, která vychází z principů recepční estetiky Kostnické školy a z pedagogického konstruktivismu. Zároveň je zde představena metoda didaktické interpretace, díky níž se hodiny literární výchovy stávají …víceAbstract:
The final work brings my own interpretation of Křelina´s prose "Každý své břímě" and a suggestion for a didactical interpretation of selected extracts. In a theoretical part the attention is turned to literature dealt with communicative point of view, which comes from esthetical principles of Kostnice school and from pedagogical constructivism. Simultaneously a method of the didactical interpretation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Brčáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAJDÍKOVÁ, Žaneta. Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Rozšiřující studium ČJ - Učitelství pro ZŠ (nová aprobace)
Práce na příbuzné téma
-
Návrh didaktických materiálů pro komunikačně pojatou literární výchovu v 6. ročníku ZŠ
Kristýna Holubová -
Balada v literární výchově na ZŠ
Michaela BÍLKOVÁ -
Práce s pohádkovými texty Štastný princ a jiné pohádky Oscara Wildea v literární výchově v 8. a 9. ročníku ZŠ
Tereza HANZLOVÁ -
Možnosti didaktické interpretace epické a lyrickoepické poezie v literární výchově na základní škole
Václav JINDRÁČEK -
Odsun Němců a osidlování pohraničí v české próze od poloviny 20. století
Lenka MARTINCOVÁ -
Interpretace dějin a kultury v současných teoriích interpretace
Anna BEJVLOVÁ -
Kulturní interpretace dyslexie: rodičovské interpretace dyslexie u svých dětí.
Linda SLAVÍKOVÁ -
Interpretace přírodního dědictví Národního parku Šumava jako faktor lokálního rozvoje
Naděžda Beznosková