Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století – Bc. et Bc. Romana Siebenbürgerová
Bc. et Bc. Romana Siebenbürgerová
Master's thesis
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Teaching Art History through Art Events - Didactics of Art History in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století se zabývá aplikací dějin umění do hodin výtvarné výchovy na nižším stupni gymnázii či základní škole. Práce má charakter příprav na vyučovací hodiny výtvarné výchovy, které v osmém a devátém ročníku základní školy a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií mají jednohodinovou dotaci. Výtvarná výchova …moreAbstract:
This thesis deals with the application history of art into art classes in lower secondary schools and primary schools. The paper is interested in the preparations for the lessons of art classes for eighth and ninth grade of primary school and the corresponding grades of grammar schools have a one-hour subsidy. Art classes are commonly implemented in a two-hour block every 14 days. The paper reflects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z266i/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIEBENBÜRGEROVÁ, Romana. \textit{Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5l60ca/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Theses on a related topic
-
Modernistické směry 1. poloviny 20. století zprostředkované do výuky výtvarné výchovy na druhém stupni ZŠ
Anna KUČERKOVÁ -
Analýza a komparace vybraných vokálně-instrumentálních děl hudby druhé poloviny 20. století
Vojtěch Šembera -
Vybrané současné indonéské spisovatelky a jejich postoj k diskutovaným tématům na přelomu 20. a 21. stoleti
Barbora LINDNEROVÁ -
Vliv výtvarných směrů 20. století na taneční umění
Helena Apetauerová -
Metodické listy k vybraným kapitolám dějin umění pro střední školy
Jitka Kárská -
Naučné leporela dějin umění pro děti od 8 do 10 let
Lucie Bohatá -
Metodické listy pro výuku dějin umění v rámci výtvarné výchovy na Gymnáziu Břeclav
Denisa Solaříková -
Využití metod dramatické výchovy pro výuku dějin výtvarného umění
Karolína Klempířová