Bc. Blažena Stránská

Diplomová práce

Mediální partnerství České televize a vybraných festivalů

The Media Partnership of Czech Television and Selected Festivals
Anotace:
Práce se zabývá mediálním partnerstvím - barterovou dohodou mezi pořadatelem určité události a médiem o oboustranně výhodné spolupráci. První část práce je zaměřena na mediální partnerství obecněji, srovnává jej s příbuznými nebo nadřazenými pojmy (sponzoring, public relations) a zabývá se jeho vznikem, obsahem, zaměřením, smyslem, a také jeho etickou a zákonnou hranicí. Druhá část se zabývá dvěmi …více
Abstract:
This thesis deals with media partnership – a barter agreement made between the organizer of a certain event and a medium towards mutually beneficial cooperation. The first part of the thesis focuses on the media partnership in general, compares it with similar and superordinate forms of relationships (such as sponsorship, Public Relations) and deals with its origins, content, focus, nature and also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta