Etika reklamy a její vliv na mládež – Bc. Martina Guttenová
Bc. Martina Guttenová
Bakalářská práce
Etika reklamy a její vliv na mládež
Ethics of advertising and its influence on youth
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je rozbor etiky v reklamní činnosti. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Část teoretická se zabývá vymezením základních pojmů a historickým vývojem reklamy, posléze etikou a etikou reklamy, ale také problematikou regulace reklamy na našem území. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum reklamy a jejího vlivu na mládež, se zaměřením na online reklamu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the ethics of advertising. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of basic concepts and the historical development of advertising, ethics and the ethics of advertising, and also the issue of advertising regulation in our country. The practical part is focused on research regarding advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Dytrt, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Guttenová, Martina. Etika reklamy a její vliv na mládež. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová -
Etika v reklamě
Ekaterina Tishchenko