Efektivní vynakládání finančních prostředků na marketingové aktivity a jejich návratnost – Bc. Tatiana Gašparová
Bc. Tatiana Gašparová
Diplomová práce
Efektivní vynakládání finančních prostředků na marketingové aktivity a jejich návratnost
Effective spending of financial resources on marketing activities and their return
Anotace:
Tématem této diplomové práce je efektivní vynakládání finančních prostředků na marketingové aktivity a jejich návratnost. V teoretické části se věnuji základným marketingovým okruhům, jako jsou segmentace, zacílení, prodejní kanály, komunikační mix. Následně na to, se zabývám ekonomickými faktory, které ovlivňují stavební průmysl. V posledním oddílu teoretické části se zabývám odhadem tržeb, analýzou …víceAbstract:
The subject of my thesis is effective spending of financial resources on marketing activities and their return. The theoretical part clarifies the basic areas of marketing, segmentation, channels, etc. The second part of theoretical part clarifies actual economic problems. The last part of theoretical part is to devoted to analysis of marketing costs to sales, ROI and ROS etc. I used in practical part …víceKlíčová slova
Marketing marketingová strategie marketingový plán segmentace zacílení trhu řízení vztahu se zákazníky marketingový komunikační mix přímý prodej prodejní cesty odhad prodeje poměr marketingových výdajů k tržbám analýza ziskovosti marketingových aktivit ROI ROS Marketing strategic marketing plan marketing segmentation targeting customer relationship management communication mix direct sales channels future sales marketing costs to sales analysis spend marketing activities marketing return on sales marketing return on investment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u6xlb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Irena Jindřichovská, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ziskovosti ŠKODA AUTO na příkladu konkrétních trhů
Martin Kozel -
Využití online marketingu a nákladové analýzy ke zvýšení ziskovosti hotelu
Mario Sklenka -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Marketing sportu - Tenisová škola Return
Lucie Hrabalová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Komunikační mix vybrané kavárny
Nikola FORSTLOVÁ -
Komunikační mix v dané společnosti
Stanislav Coufal