Role of social media in customers decision-making process – Bc. Daria Golovko
Bc. Daria Golovko
Bakalářská práce
Role of social media in customers decision-making process
Role of social media in customers decision-making process
Anotace:
This text explores the role of social media in the decision-making process of hotel customers. The author provides a theoretical background on social media and its development in the tourism industry, as well as theories of social media marketing and their impact on hotel selection. In the practical part of the study, the author conducted a survey with 130 respondents, which revealed that customers …víceAbstract:
This text explores the role of social media in the decision-making process of hotel customers. The author provides a theoretical background on social media and its development in the tourism industry, as well as theories of social media marketing and their impact on hotel selection. In the practical part of the study, the author conducted a survey with 130 respondents, which revealed that customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/lw8ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOLOVKO, Daria. \textit{Role of social media in customers decision-making process}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5lgxlk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury -
Taxes on hotels and accommodation facilities in the European Union-selected region
Alena Zhmoydyak -
Utilization of Modern IT Technologies in Hotels
Pavlína Voštiarová