Strategická analýza jako východisko pro formulaci strategie podniku Zavinovačky – Adéla Šrutová
Adéla Šrutová
Bachelor's thesis
Strategická analýza jako východisko pro formulaci strategie podniku Zavinovačky
Strategic Analysis as the Basis for the Company "Zavinovačky" Strategy Formulation
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá strategickými analýzami vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Teoretická část obsahuje vymezení jednotlivých strategických analýz, které jsou v praktické části práce provedeny. Jednotlivé analýzy jsou aplikovány na podnik Zavinovačky, který se specializuje na výrobu zavinovaček a výbaviček pro novorozené děti. Podkladem pro analýzy byl polostrukturovaný rozhovor se zakladatelkou …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on strategic analysis of internal and external environment of company. Theoretical part of thesis includes definitions of key strategic analyses that are carried out in practical part of the thesis. These analyses are focused on the Zavinovačky company which is specialized in manufacturing blankets and other equipment for children's cribs. The research is based on semi …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRUTOVÁ, Adéla. \textit{Strategická analýza jako východisko pro formulaci strategie podniku Zavinovačky}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian University College Olomouc. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5llwlh/.
Jak správně citovat práci
Šrutová, Adéla. Strategická analýza jako východisko pro formulaci strategie podniku Zavinovačky. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management
Tomáš Jelínek -
Strategický management vybraného podniku
Zuzana Snítilová -
Strategický management ve vybraném podniku
Stanislava Šulcová -
Strategická analýza podniku
Daniel Pecha -
Strategická analýza podniku
Matej Chinoracký -
Analýza konkurence Baby clubu Katka
Matěj Konečný
Názov
Vložil
Vložené
Práva