Sylva Jungová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
The Marketing Research for Chosen Company
Abstract:
V předložené bakalářské práci je vypracován marketingový výzkum pro společnost PROFIBABY. Tato společnost se zabývá výrobou a dovozem hraček určených dětem ve věku od 0 do 3 let. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, nakolik je značka této společnosti známa koncovým zákazníkům. Marketingový výzkum byl prováděn metodou dotazování prostřednictvím dotazníku. Práce obsahuje šest kapitol a je rozdělena …moreAbstract:
The submitted Bachelor thesis consists of a marketing research for PROFIBABY. The company produces and imports toys intended for infants and toddlers. The target of the marketing research is to discover how the brand is known among end customers. The survey was executed by way of questionnaire surveys. The thesis is composed of six chapters and is divided into two parts – theoretical (the first three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/82838
Thesis defence
- Supervisor: Markéta Rolčíková
- Reader: Petr Šimůnek
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / field:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová