Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Ludmila Kopečná
Bc. Ludmila Kopečná
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Abstract:
Práce je zaměřena na regionální produkty a jejich možnosti využití při zvyšování tržeb maloobchodní jednotky. Cílem práce je zjistit, jaké jsou nákupní zvyklosti spotřebitelů a na jejich základě navrhnout opatření, která mají pomoci navýšení prodeje regionálních produktů. V teoretické části jsou představeny důležité pojmy, jako je produkt, regionální značka, regionální produkt za pomoci odborné literatury …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on regional products its potential use for increasing sales of a retail unit. The aim is to investigate the purchasing habits of consumers and based on those devise measures that would increase sales of regional products. The theoretical part introduces important terms such as product, regional brand and regional product using specialized literature. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/bggf3/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPEČNÁ, Ludmila. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5luwsi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup