Tomáš KOLÁŘÍK

Bachelor's thesis

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison

The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out and analyze differences in the purchasing behavior of various generations during the purchasing process of branded products. I divided this thesis into two pivotal parts: theoretical and practical. In theoretical part, I will deal with findings about branding itself, brand as it exists, and last but not least, I will focus on consumer purchasing behavior …more
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Sasínková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLÁŘÍK, Tomáš. The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration