The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison – Tomáš KOLÁŘÍK
Tomáš KOLÁŘÍK
Bachelor's thesis
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out and analyze differences in the purchasing behavior of various generations during the purchasing process of branded products. I divided this thesis into two pivotal parts: theoretical and practical. In theoretical part, I will deal with findings about branding itself, brand as it exists, and last but not least, I will focus on consumer purchasing behavior …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je nalézt a analyzovat rozdíly v nákupním chování různých generací při nakupování značkových produktů. Tuto práci jsem rozdělil na dvě stěžejní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu zabývat poznatky okolo samotného brandingu, značky jako takové, a v neposlední řadě se zaměřím na nákupní chování spotřebitele. V praktické části za pomoci dotazníku analyzuji …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘÍK, Tomáš. \textit{The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5lv7w2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁŘÍK, Tomáš. The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Branding tichých vín v České republice
Veronika VOKURKOVÁ -
Branding rodinných firem
Kateřina Hryzáková -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová