Strategie učení cizímu jazyku u žáků 2. stupně základní školy – Bc. Jitka Matyasková
Bc. Jitka Matyasková
Diplomová práce
Strategie učení cizímu jazyku u žáků 2. stupně základní školy
Foreign Language Learning Strategies at the Lower Secondary
Anotace:
Diplomová práce "Strategie učení cizímu jazyku u žáků 2. stupně ZŠ" pojednává nejprve o výuce cizích jazyků na našich školách a o problematice strategií učení cizímu jazyku zejména u žáků na 2. stupni ZŠ. Práce se zaměřuje na otázku, jestli žáci vůbec vědí, co jsou to strategie učení a jak je mohou využít při učení se např. angličtiny nebo němčiny. Proto se teoretická část blíže věnuje popisu jednotlivých …víceAbstract:
Diploma thesis “Foreign Language learning Strategies at the Lower Secondary School” deals for the first time with the system of teaching foreign languages at schools in our republic and for the foreign language learning strategies, especially at the lower secondary school. It aims at the question if the pupils know what does the term learning strategies mean and how they could take advantages of them …víceKlíčová slova
cizí jazyk základní škola učení strategie učení strategie přímé strategie nepřímé strategie paměťové kognitivní kompenzační metakognitivní afektivní sociální foreign language learning strategies lower secondary school pupil teaching direct strategies indirect strategies memory cognitive compensation metacognitive affective social strategies research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g9i7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Zdenka Bushellova -
Language Learning Strategies and Their Training in a Primary English Class
Marcela Kozmonová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková