Lucie Berková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.

Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis "Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o." is an analysis of current situation of marketing communication in the company and a recommendation for its further better effectiveness. In the theoretical part marketing communication tools are defined, measurements methods of their effectiveness are described and modern tools which are currently used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39619