Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o. – Lucie Berková
Lucie Berková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis "Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o." is an analysis of current situation of marketing communication in the company and a recommendation for its further better effectiveness. In the theoretical part marketing communication tools are defined, measurements methods of their effectiveness are described and modern tools which are currently used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Yuliya Kolcheva -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova