Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček – Bc. Tomáš Benák
Bc. Tomáš Benák
Diplomová práce
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for the e-shop Dobrý kartáček
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem, realizací a vyhodnocením on-line marketingové kampaně pro e-shop s dentálními pomůckami Dobrý kartáček. V první části práce jsou teoreticky vysvětlené základní marketingové pojmy se zaměřením na on-line marketing a jeho využití. Praktická část diplomové práce navazuje na teoretickou, kdy byly využity vybrané nástroje on-line marketingu při realizaci kampaně pro e …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for the e-shop with dental aids Good brush. In the first part of the work, basic marketing concepts are theoretically explained with a focus on online marketing and its use. The practical part of the diploma thesis follows on from the theoretical part, when selected online marketing tools were used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Dita Halámková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENÁK, Tomáš. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5m6ml9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Měření on-line marketingových kampaní
Michaela Kadeřábková -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva